فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف گفت: شهدا به جامعه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند و همه دستاوردها و افتخارات نظام اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا است.
کد خبر: ۹۵۵۷۱۹۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، سرهنگ دوم پاسدار امین سمعیان در یادواره شهدا "آبروی محله" در خواف اظهار کرد: این یادواره هم‌زمان با هفته بسیج و باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان «آبروی محله» در شهر سنگان برگزار شده است.

 وی افزود: شهدا مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی هستند و همه دستاوردها و افتخارات نظام اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا است.

سمعیان ادامه داد: شهدا به جامعه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند و هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا در محله‌ها زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، و انتقال روحیه ایثارگری، شهامت و از خودگذشتگی شهدا و همچنین تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا است.

وی بر ضرورت تبیین و فرهنگ‌سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و توضیح داد: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت‌طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

گفتنی است یادواره شهید آبروی محله عبدالرحیم یوسفی توسط حوزه مقاومت بسیج رسول‌الله و نمایندگی آموزش‌وپرورش بخش سنگان در هفته بسیج انجام شد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها